Jostain täytyy aloittaa, vaikka sitten sen kaikkein itsestäänselvimmän mainitsemisesta ja itsensä esittelemisestä. Olen kaksikymmenvuotias naisenalku. Alkujani olen kotoisin rannikolta, nykyään asun sisämaassa. Opiskelen ensimmäistä vuotta kieliä yliopistossa. Pääaineenani on toinen kotimainen, sivuaineena pänttään englantia. Olen sinkku. Näiden kahdenkymmenen vuoden aikana minulla on ollut kaksi (2) poikaystävää ja muutama vähemmän vakava tapaus.

Asustelen melko kaukana keskustasta ikäiseni Kämppiksen kanssa. Käytännössä Kämppiksen Poikaystävä asuu myöskin kolmiossamme, eikä minulla oikeastaan ole mitään sitä vastaan. Kämppiksen Poikaystävä tekee ne hommat, joihin me humanistityttöset emme kykene (tai joita emme tahdo tehdä).

Olen ollut uskossa koko pienen ikäni - tavallaan. Viime keväänä kadotin uskoni jostain syystä enkä ole onnistunut löytämään sitä uudestaan kovasta yrityksestä huolimatta. Nyt olen epätoivossani ajautunut jo siihen pisteeseen, että mietin tosissani luterilaisesta kirkosta eroamista. Kristinusko on melkoisen varmasti Se Minun Juttuni, mutta toisaalta kristillisperäisissä kirkoissa (erit. MAP-kirkossa) on jotain kiehtovaa, samoin islamissa.

Tämän blogin tarkoituksena on yksinkertaisesti auttaa minua jäsentelemään ajatuksiani ja ehkä toimia osittain päiväkirjanakin. En lupaa kirjoittaa hyvin tai säännöllisesti. En lupaa olla (uskonto)poliittisesti korrekti tai kirjoittaa neutraalilla kielellä. En lupaa kirjoittaa hyvää suomea enkä mitenkään kovin koherentisti. En lupaa olla aikuinen, vaikka vuodet sitä edellyttäisivätkin. Lupaan kuitenkin olla rehellinen ja yrittää välittää mahdollisesti tänne eksyvälle lukijalle (uskaltaisinko käyttää jopa monikkoa? :D) mahdollisimman realistisen kuvan itsestäni, elämästäni ja siitä, mitä korvieni välissä tapahtuu.


Tii